My photo
kuala selangor, selangor, Malaysia
“Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah.Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan.” [Imam Hasan Al-Basri]”

Sunday, December 19, 2010

menulis??minat atau bakat??

di sini,aku sgt2 selesa dengan menggunakan kata ganti nama 'aku',lagi mesra saat menulis...

Hmmm...menulis??x pernah terfikir dlm fikiranku selama ini..tapi,sejak kebelakangan ini,subhanallah..banyak idea-idea yang muncul di dalam fikiranku sehinggakan andai dihitungkan,aku mampu menulis dalam 2-3 buah buku..ajaib bukan??itulah namanya kuasa Allah..wallahu'alam...aku bukanlah seorang yang bijak atau mahir dalam mengolah bicara kata sehingga orang lain mampu tertarik dengan tulisanku..(hehe,tulisan main2 jer...sbb aku yakin,orang x ziarah blog ni..huhu)

bagiku..minat utk menukis itu ada cuma aku tiada bakat..perlu di asah mungkin..
di dlam minda tika ini,aku sudah punya idea utk menulis satu cerita..mudah-mudahan ia berhasil..insyaAllah..

p/s:tulisan utk mengisi hati..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...