My photo
kuala selangor, selangor, Malaysia
“Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah.Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan.” [Imam Hasan Al-Basri]”

Saturday, March 5, 2011

malu pada Allah..:'(

rama-rama itu indah...cantik...begitulah wanita..
cantiknya seorang wanita itu bukan pada wajahnya,tetapi kerana sifat malu yang menjadi benteng...akhlaq yang indah..
aku ingin menjadi seperti mulianya ciptaan Allah itu...


aku malu pada Allah..
pada mereka yang berada di sekelilingku..
terngiang-ngiang suara seorg shbt yang aku kagumi kini..ILI DIYANA..ana syg nti..nti mesti tahu itu diyana.."
menyentuh persoalan berkaitan dengan hati..ada kaitan dengan kaum Adam..serius,mengapa fitnah itu wujud??
aku hanya diam..jarang ada masa aku berbicara dgn mereka..apatah lagi untuk bersua dua mata!!
yaAllah...hanya kekuatan yang ku pohon dariMU...
bersama shbt2 yang aku sayangi...menjadi bekalan untuk aku terus kuat menghadapi menghadapi mereka...
tetapi...malu itu tetap ada...~






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...