My photo
kuala selangor, selangor, Malaysia
“Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah.Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan.” [Imam Hasan Al-Basri]”

Sunday, September 5, 2010

indahnya cinta ini...


bismillah...
puisi yg ku karang sendiri utk NYA..pemilik hati insan..

tika aku jatuh..
bukan duri yg KAU hulurkn..
malahan madu yg KAU curahkn..
lambang manisnya cinta dariMU utkku..
ARGH!!aku x layak...
menerima cinta hakiki dr RABBku..

"sekali ku jatuh,seribu kali ku bangkit.."
ku pegang erat..
janjiMU...
"aku mesti kuat..."
kuat utk melawan nafsu..

YaAllah..
KAU begitu sempurna utk aku kasihi..
ujian yg bertandang lambang cintaMu utkku..
aku syukur..aku redha...
ujian itu adalah tarbiyah langsung dariMU...
alhamdulillah..
mengajak aku kembali mengejar cinta hakiki..

yaAllah...ku hulurkan tanganku untuk KAU raih..
agar bersemi cinta nan satu..
mekar di taman larangan hatiku..
tiada asma lain yang ingin aku lafazkan..
insyaAllah...
takbir namaMU..
hanya kerana...

CINTAMU TIDAK PERNAH MENGECEWAKAN NALURI HATIKU...
SALAM SAYANG...
*mencuba utk setia...
jgn Kau 'rampas' nikmat cinta ini..
bimbing aku yaAllah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...