My photo
kuala selangor, selangor, Malaysia
“Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah.Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan.” [Imam Hasan Al-Basri]”

Friday, October 22, 2010

maafkan ana...


subhanallah..
alhamdulillah....
innalillah wa innaila hi raji'un...itulah ucapan yg mmpu aku lafazkn saat ini...serius!!aku diuji lagi dgn *****..





yaAllah...kini aku sedar betapa mahalnya cintaMU...ARGHH!!aku perlu mujahadah...aku x perlu gentar mengejar cinta Allah...
mak...ayah...abg2..kakak2...adik rindu semua...=(
mengisi tangisan dlm sujud terakhirku,mmbuatku tenang dlm dakapan cintaNya..aku merindui kalian!!!
"belajar rajin2...banggakn mak dan ayah.."
"lepas tu,cari suami yg soleh pulak.."insyaAllah,doakn makucu...
hy itu jwapan yg mmpu aku ungkapkn...
yaAllah...
AKU PERLUKN ENGKAU!!
cintamu x pernah mgecewakan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...