My photo
kuala selangor, selangor, Malaysia
“Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah.Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan.” [Imam Hasan Al-Basri]”

Thursday, February 24, 2011

nuraniku berbisik..

"MELIHAT INDAHNYA LANGIT ILAHI DI BLOK R3,UITM PUNCAK ALAM.."
AKU RINDU PADA DAMAINYA KASIH ITU...
HANGAT SENTUHAN ITU...
CINTA DARI ALLAH..."

saat aku lemah..
serius,aku perlukan kekuatan!!
siapa yang sudi hulurkan tangan untuk ku raih...??
kelam dunia kala sirnanya cahaya iman di hati...

Iman...aku amat merinduimu...
Iman...aku ingin mencintaimu...
Iman...aku ingin meraih nikmat cintamu..
kerana...BISIKAN NURANI ku
SERING MENJERIT NAMAMU~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...